Autor Wiadomość
serafin
PostWysłany: Pią 11:26, 15 Lut 2008    Temat postu:

mi tez działa.....
Roberto
PostWysłany: Czw 21:24, 14 Lut 2008    Temat postu:

A mi działa.
Malina
PostWysłany: Czw 19:42, 14 Lut 2008    Temat postu:

To się nie przejmuj. Bez tego się da też jeździć.
Erywin
PostWysłany: Czw 19:09, 14 Lut 2008    Temat postu:

No AI Control="1"
Komputer nie przejmie kontroli nad bolidem, po przejechaniu mety.<--------- to

CURNT Formation Lap="1"
PRACT Formation Lap="1"
QUICK Formation Lap="1"
GPRIX Formation Lap="1"
CHAMP Formation Lap="1"
MULTI Formation Lap="1"
RPLAY Formation Lap="1" <---------- to


CURNT Reconnaissance="1"
PRACT Reconnaissance="1"
QUICK Reconnaissance="1"
GPRIX Reconnaissance="1"
CHAMP Reconnaissance="1"
MULTI Reconnaissance="1"
RPLAY Reconnaissance="1" <--------------- i to


Nigdy mi to chyba nie zadziała
Malina
PostWysłany: Śro 22:02, 13 Lut 2008    Temat postu:

Ale co konkretnie? U mnie wiekszość z tych rzeczy dziala. Czy wszystkie nie wiem bo nie sprawdzalem.
Erywin
PostWysłany: Śro 21:25, 13 Lut 2008    Temat postu:

To jest nie normalne mi to nigdy nie działa a już 5 raz modyfikuję ten plik
Malina
PostWysłany: Pon 21:37, 11 Lut 2008    Temat postu: Jak zmniejszyć lagi

Jak zmniejszyć lagi w grze??

Niema na to sposobu ale zawsze można coś zrobić w kierunku żeby je zmniejszyć:
(wiadomo że trzeba powyłączać antywirusy,komunikatory itp)


Najpierw aby zacząć edycję, trzeba dostać się do jednego pliku. Otwieramy Save/twój_nick/ i dowolnym edytorem tekstu (WordPad, Notatnik) otwieramy plik twój_nick.plr.
Tam znajdują się wszystkie ustawienia gry.


Oto klika ciekawych wersów, które można zmienić, a poprawią nieco rozgrywkę.

Locked Pit Cam="1"
Wyłącza zewnętrzną kamerę w Pit Stopie.


Race Timer="xx"
Zamiast xx wpisz ilość sekund, a tyle maksymalnie będzie trwał wyścig. Gdy wpiszesz 0 to wyścig będzie trwał tak długo, aż wszyscy kierowcy dojadą do mety.

Times Comparison="1"
Porównuje czasy w sektorach do rezultatu najlepszego zawodnika w danej sesji.

No AI Control="1"
Komputer nie przejmie kontroli nad bolidem, po przejechaniu mety.

Vehicles Per Team="3"
W boksie jednej drużyny będą mogły stać trzy bolidy.

Allow Chat In Car="0"
Podczas jazdy nie widzimy, co inni piszą na czacie.

Throttle Upstream Override="ilość_uploadu"
W ilość_uploadu wpisujemy swój maksymalny upload. Poprawia to wydajność gry w trybie Multiplayer.

Max MP Players="xx"
Zamiast xx wpisujemy dowolną liczbę, a tyle graczy będzie mogło maksymalnie wejść na serwer.

Closed MP Qualify Sessions="1"
Zamykamy sesję kwalifikacyjną w trybie Multiplayer.

LCD Display Modes="7"
W trybie LCD kierownicy pojawia się więcej szczegółowych danych.

Recon Pit Open="xxx" (max. 900)
Zamiast xxx wpisujemy dowolną liczbę, a po tylu sekundach otwarty zostanie boks.

Recon Pit Closed="xxx" (max. 900)
Zamiast xxx wpisujemy dowolną liczbę, a po tylu sekundach zamknięty zostanie boks podczas okrążenia formującego.

CURNT Formation Lap="1"
PRACT Formation Lap="1"
QUICK Formation Lap="1"
GPRIX Formation Lap="1"
CHAMP Formation Lap="1"
MULTI Formation Lap="1"
RPLAY Formation Lap="1"

Włącza okrążenie formujące.



CURNT Reconnaissance="1"
PRACT Reconnaissance="1"
QUICK Reconnaissance="1"
GPRIX Reconnaissance="1"
CHAMP Reconnaissance="1"
MULTI Reconnaissance="1"
RPLAY Reconnaissance="1"

Każdy z zawodników będzie musiał wyjechać z boksu i dojechać na start.

CURNT Grid Walkthrough="1"
PRACT Grid Walkthrough="1"
QUICK Grid Walkthrough="1"
GPRIX Grid Walkthrough="1"
CHAMP Grid Walkthrough="1"
MULTI Grid Walkthrough="1"
RPLAY Grid Walkthrough="1"

Koło naszego bolidu będą stały ładne panie z numerami startowymi.

----------------------------------------------------------------

PRACT - testy
GPPRIX - wyścig
CHAMP - mistrzostwa
MULTI - multiplayer
RPLAY - powtórka


.

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group